diumenge, 20 de juny de 2010

Ja tinc el Toshiba NB-200 i ara...

Al centre ja hem rebut els miniportàtils de l'EduCAT 1x1 i divendres ens en van repartir un a cada membre del nucli impulsor, per tant me'n toca un.

Ara estem en fase d'experimentació.
La caixa és així:

I una vegada obert queda així:

El "bitxo" és aquest:


I ara l'engeguem:
He triat la opció "Windows" per començar actualitzant l'antivirus :D


El primer que m'he trobat és aquesta finestreta negra, de fet en son dues (al menys) que són part del programa "antirobatoris"
Per connectar-me al Wifi de casa he fet el següent:
- Fer clic sobre el globus groc que avisa que hi ha xarxes Wifi a l'abast
- Triar la meva Wifi
- Posar-hi la contrasenya de la xarxa (la meva és WEP, no sé com es faria en una WPA) s'ha de posar en majúscules i correctament, sinó es connecta però no "navegues"
- I ja està! Ara la icona de xarxa sense fil ja no té la X vermella i les ones estan de color verd.

Un altre dia posaré com s'actualitza l'antivirus, el Windows XP, com s'instal·la el Firefox 3.6.3 en català, la màquina virtual de java, el Chrome de Google i alguna altra cosa més.

També posaré com fer-lo anar amb:
(Nota mental: el del reflex sóc jo i el meu bonic Nexus Güan)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada